09:20 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت ارز و طلا

اوضاع مسکن در آستانه یک تغییر+ قیمت
پایگاه خبری راد: بازار مسکن در آستانه‌ی تغییر وزیر این حوزه، تحت تاثیر نوسانات ارزی و اثرات اقتصاد کلان ۷۴ درصد رشد قیمت یافته است.
از تب «پوشک و روغن و رب» چه خبر؟
پایگاه خبری راد: هفته‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ روزهای نگران قیمت دلار و طلا بودن و رد و بدل کردن آخرین پیش‌بینی‌ها در مورد سرنوشت کشور و نظام و نظم جهانی در تاکسی و مترو و اتوبوس.
کمالی‌پور: باید در حوزه نرخ ارز به ثبات برسیم
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس معتقد است: اگر در حوزه ارز به یک ثبات دست پیدا کنیم شاهد کاهش قیمت‌ها و رونق اقتصادی خواهیم بود.
ملک‌شاهی: نرخ دلار به سوی واقعی شدن پیش می‌رود
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه افزایش نرخ ارز و طلا واقعی نبود و ناشی از فضای تبلیغاتی کشور بود، گفت: نرخ دلار به سوی واقعی شدن پیش می‌رود.
دلایل ریزش قیمت ارز و طلا از نگاه یک عضو کمیسیون برنامه
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آثار روانی و واقعی ریزش قیمت‌ها در بازار ارز، طلا و خودرو را تشریح کرد.
فرار مغزها رو به افزایش
پایگاه خبری راد: رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: نخبگان از سرمایه و امکانات این نظام استفاده می‌کنند و به مرحله بهره‌وری که می‌رسند حمایت نشده و ترجیح می‌دهند استعدادها و توان خود را در جایی خرج کنند که قدرشان را می‌دانند.
نشانه‌های کسادی بازار مسکن در تیرماه+ قیمت
پایگاه خبری راد: بازار مسکن شهر تهران در تیرماه نسبت به ماه قبل از جنب و جوش کمتری برخوردار بود و طبق آمارهای اولیه دچار ۱۴ درصد افت معاملات شده است.
سیر نزولی نرخ ارز و طلا علامت مثبت به تشکیل بازار ثانویه ارز
پایگاه خبری راد: یک عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از تاکید و توصیه‌ی اعضای این شورا در مورد کاهش و تثبیت نرخ ارز و طلا و جلوگیری از نوسانات آن خبر داد.
قیمت مسکن به اندازه رشد ارز بالا نمی‌رود
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور تامین مالی گفت: بازار مسکن قطعا از افزایش نرخ ارز تاثیر گرفته اما این افزایش، سقف دارد و قیمت مسکن با شدتی که در بازارهای موازی داشتیم، افزایش پیدا نمی‌کند.
سایه روشن اعتراض بازاریان
پایگاه خبری راد: تجمع بازاریان تهران در اعتراض به نابسامانی ارز که به رکود بازار منجر شده، اخبار اقتصادی امروز را تحت تاثیر قرار داد اما فعالان بازار پیش‌بینی کرده‌اند با توجه به این‌که حرکت امروز برنامه‌ریزی قبلی نداشت، در روزهای آینده با اقدامات اصلاحی فروکش می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد